torsdag 13 november 2014

Jobba på folktandvården=No, no!

Tjo ho!

Blev så förvånad igår när jag kollade igenom mina mail.....Jag hade fått ett svar ifrån Landstinget-folktandvården där dom tackade för min ansökan och meddelade att tjänsten var tillsatt av någon annan. Det är nog flera månader sedan jag sökte den tjänsten, och inom Landstinget är jag så van att inte få ett endaste svar på ansökningarna. Jag har sökt flertalet jobb och man får inget mail att ansökan kommit fram eller att man inte får tjänsten.

Så därför blev jag förvånad att jag fick ett svar denna gång, än fast det var sent om sider. Nej, tacka vet jag när man söker jobb hos privata företag. Då får man alltid fina svar tillbaka :-)))))) Fast man får förstås aldrig nåt jobb, HÖ HÖ HÖ!

Men, nu behöver jag i och för sig inte söka nåt nytt jobb......för nu drar jag tametusan till och rycker in en prima havscamping i Haparanda!!


Hittade denna annons på Blocket. Bara att slå till!




GSANNONS Säljes av AB Seskarö Havsbad. 10 november 23:51. Ta bort, ändra, förnya annonsen.
Komplett & väl inarbetad Camping
Seskarö Camping / Havsbad till salu......
Familjevänlig camping med naturskönt och solsäkert läge på Seskarö i Haparanda skärgård!

Camping med egen badstrand, campingtomter och stugor, kiosk, grill och matservering med fullständiga rättigheter, minigolf.

Anläggningen är en av Norra bottenvikens pärlor och är både välskött och mycket välbesökt under sommarhalvåret. Ligger mycket vackert vid Bottenviken med havsbad.

På grund av ändrade civila förhållanden säljer jag min campinganläggning/ havsbad ute på Seskarö.

Anläggningen ägs till 100% av bolaget när det gäller mark som byggnader.

Anläggningen består av bl.a.....
- Servicebyggnad.
- Vedeldad Bastu o badtunna.
- 8 st Större uthyrningsstugor med många bäddar, kök, dusch & toa. också lämpliga för åretruntdrift
- 5 st mindre uthyrningsstugor med 2 bäddar.
- 56 uppställningsplatser med El för husvagn/husbil

Driften av anläggningen torde vara perfekt för en driften person/familj eller liknande.

AB SESKARÖ HAVSBAD
Mats Weiberg

Hemsida: www.seskarohavsbad.se
Visst blir man sugen på rycka in campingen....ska räkna på det.NU
/Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar