lördag 8 november 2014

Det suger...

Tjo ho!

Det börja verkligen suga i Lantislygdmans "tatueringstarm" igen......Får nog ge mig själv en liten tatuering i julklapp :-)))) Finns ju mycket ledigt utrymme på kroppen än. Och idéer har jag gott om, måste bara skissa lite först...

Kolla in sötnosarna:


Visst är dom fina?

Ja happ! Vad ska man hitta på denna exotiska Lördagskväll då:

* Slänga sig i soffan och se på SÅ MYCKET SÄMRE?

* Börja rita mallen till årets pepparkakshus?

* Läsa ut Mons Kallentofts Sommardöden?

* Eller gå ut å puffa på E-cigaretten?

Tror förbanne mig jag tar å gör allt som står ovan......förutom pepparkakshuset. Det får vänta ett tag till.

Kram å puss/

2 kommentarer:

  1. Puffa på... Fasen, vi hinn ju aldrig träffas nu för tin... Bot å bättring!!

    SvaraRadera
  2. Mitt bästa köp på länge :-) Ja, det var länge sen vi sågs.

    SvaraRadera