söndag 26 oktober 2014

Vilket trevligt byte :-)

Ibland har man flyt...Christer kom in på Service och fråga om jag ville byta pass med honom. Min kväll mot hans dag. JÄTTEGÄRNA!!! Ett finfint byte tyckte jag. Alltså har jag gjort bort min jobbarhelg klockan 12.00 idag istället för 22.00... Dagtid det är mycket trevligare än kväll tycker i alla fall jag.
 Nåt annat som är supertrevligt är statistiken på bloggen. Över 600 besök varje dag i flera dagar nu. Och fler än 3 500 på en vecka. Jo, jag tackarrrrrr :-)

Nu till nåt helt annat....Läste ni eran ÖA noggrant igår? BRA! Då såg ni reportaget om killen som startat upp ett GIN-destilleri i Härnösand (tror jag det var?) Att starta ett destilleri har jag ju surrat om nån gång ibland med. Tror förbanne mej att det får bli så! Är det nåt som går hem i stugorna så äre väl brännvin???? Ska genast kolla upp vilka tillstånd jag behöver......kan ju inte va så många...hm?


LANTISLYGDMANS
prima
rom


Denna affärsidé firas med extra rivigt starkt kaffe
/Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar