onsdag 8 oktober 2014

Tack för besöken :-)

Tjolahopp! 

Vad kul att besöksstatistiken fortsätter att visa trevliga siffror!! Igår hade jag till exempel 466 besökare. Jättebra, tycker jag :-))))

Fast hur nån kan vilja läsa det jag skriver just idag är en gåta = Att idag har Länsman varit ledig och donat med sånt som alla gör när dom ä lediga. Alltså, städa, tvätta, laga mat, motionera osv. Inget intressant alls :-)
Å inte blir det bättre av att jag slänger in en bild på eländet! Prima spis förresten...HÖ, HÖ! 

Men, harne ä schysst! Massor med färdig mat. Bara att ta fram det man ä sugen på.

När vi liks är inne på matlagning...Nu ska jag surfa iväg och se om jag hittar nåt tips på nån god Thailändsk kycklingsoppa! Det ska bli dagens middag. Men först mot S.Mosjö och hämta hem min ridtjej! 

Tjingeling/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar