tisdag 21 oktober 2014

TACK! 1000 kr till mig!


AnvändarkontoKvinnaManBarnKläderSkorSportAccessoarer
Hej Linda! 
Tack för ditt tålamod.

Jag kan nu bekräfta att vi har betalat tillbaka 979,00 kr för beställning till ditt bankkonto.

Jag önskar dig en trevlig vecka.
User-added image

HE, HE, HE!! Ja, det här va inte dumt. Fick precis en återbetalning på nästan tusen spänn av Zalando......för en beställning som jag skickade tebaks i slutet på 2012!!!

Ja, det säger väl lite om hur djävulskt rik jag är. Har alltså aldrig upptäckt att dom inte återbetalade pengarna :-)))) (eller så är man kanske en aning slarvig att kolla upp sitt konto?)

Och ovanpå denna plötsliga extrainkomst damp det ner 22 kronor ifrån svenska spel med....lottovinst!! Så summan blev vips 1 001 krona plus te mej. Ja, en få tacke!!! Pengarna ska jag göra av med på taxfree när jag drar till Helsingfors :-)))

KAFFE.NU/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar