söndag 12 oktober 2014

Klippa sig??

God morning :-)

Strålande tider! varmt i huset, brinnande ljus på bordet och en kopp kaffe i handen.....Lugnt och fridfullt med andra ord.

Och igår kväll hade Lantislygdman också det VÄLDIGT mysigt. Låg i bubbelbadet i flera timmar, lyssnade på bra musik å ba chillade :-) Sen blev det middag alá Lindas favorit = Halloumisallad.
Gött som tusan. En riktigt NICE lördagskväll kan jag sammanfatta det till, och sist men inte minst.....så såg jag på fredagens avsnitt från IDOL på tv4 play.

Nu till nåt helt annat....satiken vad lååååångt och mycket hår jag börja få:
Är nog dags att besöka frisörerna på ATTITYD snart :-) Minns knappt när jag klippte mig sist? Fast jag blir aldrig less på långt hår, men luggen kan man ju alltid variera, å eventuellt uppklippning....kanske, kanske inte....ska tänka på saken under dagen :-)
Sån här lugg ä ju sketasnygg!


Ja, ja. Slutsvamlat från mig för tillfället. Kaffet kallnar ju!

PUSS Å KRAM/





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar