lördag 18 oktober 2014

Aldrig sluta å förvåna sig....

Tralalalala...

Läget under kontroll! Eld i pannan, kaffe i muggen och en djävulsk träningsvärk efter gårdagens fyspass :-)

Och igår kväll fick vi trevligt besök av Syrran och Mats. Vi snackade POLARVAGNAR på högsta nivå.....och senare fick vi sitta å sukta efter Prins Carl Philip som var gäst hos David Hellenius :-) Snögge karlar bägge två!!!
Mums!

Nu till överskriften. Igår roade jag mig med att städa skåpar i köket. Å snacka om oreda!! Enda trösten i det hela är att jag hoppas och tror att det är fler än jag som har kaos! Typ tusentals lock som inte passar te nån burk....?
Jag räknade ihop till inte mindre än 23 lock som inte hade nån kamrat. Vem fan äter upp burkarna? Eller har dom ben å spring iväg själv? Som sagt, man slutar aldrig att förvåna sig.
Å här är nåt ännu märkligare. Massor med spritflaskor med små ynkliga skvättar kvar på botten. Vad äre för veklingar som har haft fest? Har man slurpat i sig i princip hele flaska, då kan man väl för klåen mäkta med sistskvätt´n också, eller hur? 

Nä, bäst att älga iväg ner te pannan. Jag gillar VÄRME :-)))))

/Bye, bye




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar