tisdag 2 september 2014

Utflykt!

Jag och Nova tog en sväng i svampskogen! Mysig :-)
Den här granna röda svampen visste vi båda två att det inte va lönt att plocka
Nova håller upp ett förtjusande fint exemplar av Karl Johan
Paus!
Fin utsikt

Fångsten = Minst tio stycken Karl Johan!

Nu till något helt annat än svamp.....Ni läser väl om SVTs Samir och hans anknytning till Skorped i dagens ÖA! Och idag kl 15.00 läggs programmet ut på SVT play. Missa inte!!!
Det står att Samir och Fredrik Helgesson var barndomskamrater, alltså borde han vara i min ålder, fast jag minns inte att jag ska ha träffat han nån gång.....Jag var väl upp i Byvattnet och uggla :-) Samir bodde hos Kurt Kallin och Aina när han var här i Skorped. Som sagt, Kolla in Samirs Sverige i eftermiddag.

Over and out/


From: 46706501662@mms.telia.com
Sent: 8/31/2014 6:40:09 AM
To: lindaandrettia@spray.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar