fredag 19 september 2014

Jag har en Morakniv!!!

Strålande tider :-)


Vilken tur med vädret, strålande solsken! Det bådar gott inför husvagnsutflykten. Men, nog äre väl klåen att Linda ska va så omständig då hon ska packa! Förbanne mej ä hele husvagna full med grejer snart, å vi ska va borta en fucking natt!!! Men, jag har sagt det förr. Jag gillar inte att fara "oklädd". Man måste vara rustad för ALLT.  

Det enda som jag med säkerhet vet att jag INTE ska packa är mina high heels. Nå högklackade skor kommer absolut inte att behövas dit jag ska. Däremot ska jag ha en rejäl MORAKNIV med mej :-)))) 

3. Brukar du boka hotell via internet?


Betalar du hotell och annat boende via internet?

4. Följer du några dieter?

Följer några dieter

5. Hur påverkas du av finanskrisen?

Hur påverkas du av finanskrisen
OVER AND OUT from Lantislygdman 

1 kommentar:

  1. Vilka otroligt bra artiklar du lagt ut från riktiga människor! Mvh Kurt för Västra

    SvaraRadera