tisdag 5 augusti 2014

Vilket kalasande...

Mums, mums!!

Nu har man fått i sig en rejäl dos av födelsedagsfika igen.....Det är tätt på given med dom som fyll år, alla liksom klumpar ihop sig :-))) Igår fyllde jag år och idag blir Tommy Näsan lite äldre. Fast han firades redan i Lördags då vi gratulerade Nelia och Mira. Jag har sagt det förr = TÅRTA får man aldrig för mycket av....
Till mitt "kalas" gjorde jag en smörgåstårta med Polarbröd. Enkelt att köpa brödet istället för att baka det själv. Den blev jättegod. Nu ska jag bara försöka komma ihåg vad tusan jag hade i den, så jag kan göra den igen nån gång. Använder ju aldrig nåt recept när jag donar :-)
Vilken tur att det finns rester kvar av fikat idag med....bli gött de till kaffet!
 Här är bilder ifrån Nelia och Miras kalas i Lördags. Fyra kusiner käkar hamburgare  :-)
 Tuva ska ut och surfa på nätet...
Perfekt med egen pool i trädgården. Ett måste att svalka ner sig flera gånger om dagen i sån här värme!

Näpp! Nu jämarn ska Lantislygdman fram me symaskin!! 

Tack å huj :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar