lördag 23 augusti 2014

SUR strömming.

Hö, hö, hö!!! 

Vilken fågla tur att Länsman for å hälsa på sin syster EFTER att surströmmingen tage slut igår kväll. Passade mig perfekt.....fanns bara drycker kvar :-)
Det är helt ORIMLIGT å OBEGRIPLIGT att människor äter detta!!!

Undrar ni hur det gick med mitt köpstopp igår?......Det gick alldeles utmärkt, Jag köpte INTE en endaste sak till mig själv. Bra gjort Linda! Nu ska jag fortsätta så ända till jul....
Guuuud, va härligt att det är höst så jag kan ta fram mina halsdukar igen!! Ser förresten att jag måste kasta i en hårtoning på huvve idag :-)

Nu hörrni, har jag lite godsaker att förbereda. Vi ska nämligen uppvakta ett nyförlovat par ikväll....med middag (blir inte surströmming) och fest! 
Vi hörs å syns//



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar