torsdag 14 augusti 2014

SEX,

Tjo ho!

Whats up??

Jo, latmasken Länsman masade sig iväg på en SEX kilometers springtur på förmiddan....
Och igår kväll åkte Linda och ett stycke mor iväg och plockade hallon. Vi lyckades få ihop ca SEX liter tillsammans. Så just i denna stund kokar jag hallonsaft av mina tre liter. Mums, va gött det ska bli!
Jag fick användning av min prima present som jag fick av Katrin när jag fyllde år......En digital väskvåg! Lätt som en plätt att ta reda på vad bären väger :-)
Och medan saften sköter sig själv i saftmajan passar jag på att fixa lite kycklingspett. Tänkte mumsa upp dom på Lördag tror jag......kanske man kan tröstäta sig glad igen...HE, HE, HE!!

Nä, nu ska jag ta och leta reda på SEX viktiga papper!

Tjing//








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar