lördag 2 augusti 2014

Lycka till i Minneapolis!!!!

Herrejävlar!! 

Idag bränner Annica och Mats ner te Arlanda för att sedan fortsätta sin färd mot Minneapolis. Helsicke, vilken upplevelse.....Ni kommer att få en superhärlig resa och kom ihåg att ha kameran framme....för jag vill se ALLT när ni kommer hem :-)))
 Ni kom till å gå vilse tror jag....tur det finns taxi
Fint område!

Ja ha! Vad hände annars igår då?

* Nova fick följa med farmor på en heldags shopping i Ö-vik. här visar hon stolt upp sina inköp! Klänning, brevpapper, halsband mm. Farmor ä snäll hon :-)))

* Jag hjälpte syrran att fixa lite nya slingor på huvve, och då  fick vi chans att surra om resan också såklart.

* Linda Länsman har botoxat läpparna!!! Eller en billigare variant av läppförstoring.......munsår fulla jävla läppen. Skyller på havsbrisen i Gullvik....ONT som tusan, måste ta värktabletter för att få lite lindring. Dynga!!!

* Och Nova hade otur som vanligt. Ramlade igår kväll och slog upp sig på knät. TUR att Johanna kom till undsättning och hjälpte flickstackarn hem. 
Hoppas jag fick bort allt grus i och runt såret nu då. Blev en liten djup "grop" där på knät. Blödde igenom förbandet direkt....typiskt!!

Nä hörrni! Ny dag och nya tag....å LÖRDAG äre också = LÖRDAGSGODIS till mig!! 

Tjingeling///




2 kommentarer:

  1. Finns väl google earth OM vi mot förmodan sku gå vilse ;-) Syns om 2 v.. KRAM å tack för frissan igår !! <3

    SvaraRadera
  2. Resfeberrrrrr!!?? Puss/puss å ha det BÄST!!

    SvaraRadera