måndag 18 augusti 2014

Kräftskiva!

God höst-regn-måndag-morgon på er allihopa! Nu går jag inför sista föräldralediga veckan. Bra! Man blir ju rakt less på att gå hemma och göra ingenting :-)

Lite bilder från helgens bravader:
Uppstart inför Trekampen! champagne och provsmakning av det Turkiska ölet Efes
 Dukat för kräftkalas! Nu ska bara alla godsaker fram.
Första anhalt i Trekampen = Länsmans place! Luftgevärsskytte stod på schemat
Oscar siktar
Sen blev det blåsrörs-skjutning. Kristina var en hejare på detta! Och domaren övervakar i bakgrunden....nåt fusk tolererades INTE!! 
Nils samlar kraft inför blåsningen
Kristina, jag och Tuva var lagkamrater. Med det schyssta namnet The loosers!
Och här är laget "Snyggingarna", Rickard och Nova
Katrin ska till å hiva iväg en tärning. Hon och Axel vann också hela Tävlingen. Laget hette visst Frälsningsarmén...om jag minns rätt.
Här måste det vara nått fuskande i farten. Tre stycken som stirrar åt samma håll! Ni kanske undrar hur det gick för mitt lag i tävlingen??  "The loosers" kom på ANDRA PLATS!!!
God ÖL och god SNAPS passade bra efter allt tävlande
Kräftkillar?? Njaeee...här var det köttbullar och kycklingspett som gällde 

Jaha, och nu blir det censur på resten av kvällen. INGA BILDER alltså ;-) 

Tack för mig/
Nu har jag en frys till att avfrosta

Puss!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar