måndag 25 augusti 2014

JOBBA!!!!

Morning :-)

Kaffekopp nummer två på väg att slinka ner i Länsmans mage....och jag känner mig faktiskt pigg som en lärka. Längtar jag te jobbet måntro?

Idag börjar Nova i ETTAN!! Hoppas hon får en bra dag. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte följer med henne idag, men kändes dumt att börja "stärme" om att va ledig redan på första jobbardagen.....Blev lite fel när jag sökte föräldraledigt, första budet var ju att skolan skulle börja på ons och då är jag ledig , men, så blev det inte. Hoppas för tusan att det är fler än Nova som inte har föräldrar med sig. HÖ, HÖ, då slipp jag ha så dåligt samvete :-)
Igår var det avslutning i Viking cup serien på Bredbyn. Nova var målvakt en av matcherna. 
Att få en egen medalj var KUL!! 

GRATTIS säger jag också till Skorpeds damlag, som vann på hemmaplan igår eftermiddag!! Yippie!!


Over and out/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar