fredag 29 augusti 2014

Hus säljes i Skorped!

Hej hopp! 

Åh, vad den här dagen känns trevlig...än så länge. Nöjd över att jag tog mig ut på 7 kilometers motionsrunda och ännu gladare för att jag sen for iväg och letade svamp med gott resultat :-) 

Är ni ute efter ett hus? Då har ni bästa chansen just nu! Stations sötaste hus med en alldeles egen damm är till salu. Bara att slå till. Jag blir nästan lite småsugen själv a.....vill också ha en damm!!! 

Annonsen har jag kopierat från Blocket. Surfa dit för mer information och fler bilder

VILLA  ÖRNSKÖLDSVIK

Faktorsvägen 34

Villa 4 rum & kök, wc-ducsh, källare, altan, fiskedamm, trevlig gård, centralt i Skorped. Ca 5 mil från Örnsköldsvik. 
Pris: 135 000:- eller bud!

Skicka mail vid intresse & fler bilder finns

Tjingeling/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar