lördag 30 augusti 2014

Brunns-trollet?

Hej hopp!

Vad ovanligt att va alldeles själv.....Se på nyhetsmorgon, dricka kaffe och å det enda som låt förutom tvn är två stycken undulater som kraxar :-)

Några bilder från gårdagen:










I Mosjö skiner alltid solen :-)
Miva ute på uppdrag?

Syrrans superfina damm! 
Hej på dig Karl Johan!! Nu är ni i säkert förvar i min frys 
Hade stora förhoppningar om att få syn på nån snöggen Miva-göbbe nere i brunnet.....men, det var helt tomt...

Nä, nu måste jag försöka ragga en bil så jag kan frakta hem mina älskade barn :-) Fast först en springtur

Tack å huj

Visst ja!!!! 

GRATTIS säjer jag till ALBIN och VILLEMO som har blivit föräldrar till Skorpeds färskaste bebis, en supersöt kille!! 

<-----ursprungligt meddelande-----="">
From: 46706501662@mms.telia.com
Sent: 8/29/2014 2:01:20 AM
To: lindaandrettia@spray.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar