onsdag 23 juli 2014

Vätskebrist...

Kuckeliku!! 

Hellsprättn va värmt de ä......Man drick å drick och ändå får man skallebang from hell!! Idag ska jag dricka ÄNNU MER :-) Å det är ju vatten som gäll såklart, nog för att man bli sugen både på öl och svalkande isdrinkar i denna törhetta.

Slänger in lite fler bilder från Åsele:
Bästa bilden på hela helgen.....Här var det Lördag å hett så inni h-vete! När jag å Katrin gick förbi han som sålde badtunnor TJYVBADADE vi Nova. Hö, hö, hö!! Hon behövde verkligen svalkas ner. Försäljaren syntes inte till, så snabbt som raketen hoppade Nova ur klänningen och Katrin slängde ner hon i badet.....sen rusa vi därifrån och försäljningskillen märkte ingenting. HA!!!!
Räkmacka á 75 riksdaler.....Värt varenda öre :-) Och Norrlands Guld är också gott!
Karusellåkning för barnen och chillning för dom vuxna. 
Pga begynnande solsting lämnade vi marknaden och GICK bort till Stamsjön istället. Guuuud så härligt det var att svalka ner sig med ett bad. Sen simmade vi iväg till mina kusiner också. Där fick vi fick titta på den nyinförskaffade flotten. Den såg NICE ut! Hade jag varit så säker simmare att jag kunde hållit kameran över ytan hade jag såklart knäppt några bilder på den fina flotten....men, nu kan jag inte det, har nog bekymmer med att hålla mig själv flytande :-) Alltså finns det inga bildbevis!
Fikatajm!! 

Nä, vört Länsman ska hä ut sig och plocka jordgubbar. Mitt land svämmar över av goda gubbar. Finns hur mycket som helst.

Hörs/Hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar