torsdag 3 juli 2014

Strandfesten i Undrom!!

Yes!! 
I morgon drar jag, syskon och ett stycke mamma iväg till morbror Kalles sommarstuga. Det ska bli sketasköj att se hur dom bor där vid älven. Jag har liksom aldrig varit dit förut. Sen är det Strandfesten i Undrom imorgon också, så dit ska vi leta iväg oss. KUL!!! Skotertävling, öl och mat-tält, trubadurer osv...

Bli ni kanske lite småsugen på fest?? Då äre bara till å sparka ur klövarna och åka över skogen till Undrom. Här är ungefärligt program: (snott tiderna från fb-sidan)

13.00: Dannerorestaurangen öppnar mat och ölserveringen

15.00: GTM Waterchallenge med stora delar av sverigeeliten som tävlar!

19.30: FINAL GTM waterchallenge

20.10: och framåt: Olika trubadurer spelar :-)

Min kusin Patrik Lygdman ska visst vara med i den däringa "skoterpåvattnettävlingen" BRA, då vet jag vem ja ska heja på ;-) Kanske man borde ställa upp själv a??? Men, då måst jag låna Syrrans Raid först, för jag äg ju ingen skoter...

Nu mot Harpsjöbacken...

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar