lördag 26 juli 2014

ÖLDRICKARVÄDER!!

Morning!! 

Ja happ....Tyck ni att de ä nå varmt eller???? Jag bruka inte va rädd för värmen, men igår kväll var jag alldeles väck. Man bli ju helt slut på :-) Vört det är vätskebrist? Så idag blir det till å dricka ÄNNU MER.....hur det nu ska gå till? Jag drick typ 10 liter per dag redan...så idag kanske man testar att dricka samma mängd ÖL istället och se hur det går :-))))
Bild från badet I Mellansel, dit vi va i torsdags. Härligt!! Synd bara att Nova råka slå sönder lilltånageln. Det gör ju ont som tusan de!
Oscar läskar sig med isvatten ute på trallen. Inne på altan kan ingen människa sitta. Måste va typ 60 grader där på kvällen då solen ligg på :-) Men, OBS! Jag klagar inte....jag älskar sol och värme. HÖ, HÖ, HÖ!

Vi hörs å syns....troligtvis nere i Vika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar