onsdag 16 juli 2014

Drinktillverkning pågår!

Hej å hå!

Man kan tro att jag inte gör annat än sippar på drinkar hela dagarna....Nu är jag minsann framme med mixern igen :-)))) Ni måste ju hålla med om att det är mycket godare att smaka på en riktig god drink än att dricka en byxvarm renatskätt med avslagen Cola???
Daiquiri är ALLTID GOTT!

Dagens goda drinkar ska få följa med till Åsele Marknad :-)))) Jag har gjort en laddning med Strawberry daiquiri och sen testade jag att göra en special drink med bär som jag hittade i frysen.....hjortron, blåbär o hallon slängdes ner i mixern tillsammans med citron och sockerlag. En rejäl dos med ljus rom och sen silade jag hela skiten. Ner i frysen och sen är det bara att sleva upp å toppa med sprite!!! Hoppas det blir gött nu då.....
Så här tror jag att "bland-bärs" drinken kommer att se ut :-)

Nu ska jag packa///

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar