söndag 8 juni 2014

Sjukt va det här!

Ja happ! Då var det sjukt i huset igen....Jag blir GALEN på denna magsjuka. Nu blev det Novas tur att åka dit på djävulsksjukan!! I natt då jag kom hemsläntrande vid halvfyrasnåret dröjde det inte länge förrän sjukan var i gång. Tråkigt avslut på Kick off helgen.....Å dessutom har jag lovat att gå ut och jobba extra imorgon på min lediga dag eftersom det är sån kris med folk. Nu blir det än mera kris! BAJSKORV!!!

Men, hörje!!! Vilken succé det blev med våran husvagns kick off!! Strålande väder hela fredagen. Massor med folk både under dagen och kvällen. Å 27 husvagnar på campingen ;-)))))) Det gillar vi!! Skorpedborna är verkligen med på noterna när det anordnas nåt här på byn. BRA JOBBAT alla som kom och förgyllde denna helg!

Nä, nu måste jag ta hand om min stackars sjukling. Uppdaterar väl om helgen lite senare...

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar