tisdag 10 juni 2014

Stringkalsonger..

Tralalalaa!

Nova är pigg som en lärka igen. BRA!! Det betyder att jag kan jobba idag :-) Fast det gräver dock en hel del i min egen mage = Psykisk magsjuka....Måtte jag klara mig, man vill ju inte missa skolavslutningen imorgon kväll.

Någon som undrar hur det gick med tipspromenaden i fredags?? 

Det var hela 70 stycken inlämnade tipskuponger. Det säger ju lite om hur populärt Nationaldagsfirandet. Men, det var visst en rätt så svår slinga....Av alla dessa sjuttio kuponger räknade jag ihop till endast sju stycken som hade alla rätt. BRA jobbat ni som lyckades!!

Och de som vann var:

Harriet Jacobsson

Lars Jacobsson

Sanna Jacobsson 

Tilda Johansson

Julia Johansson

Engla Johansson

Linus Johansson

Som ni ser verkar det som tipspromenaden gicks familjevis....Vinnarna har redan fått sina "finfina" vinster. Bla fanns det ett par prima stringkalsonger på vinsthyllan. Dom norpades direkt :-)

Men, vi vill gärna se bildbevis med stringarna på!!!!

Over and out//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar