fredag 27 juni 2014

Nytt pass!

Så där ja!

Då har man fördrivit en dag i Örnsköldsvik igen då.... Att hälsa på hos Polisen var ett av ärendena som stod på schemat. Man kan ju inte gärna åka till Turkiet utan pass. Mitt gamla har gått ut för lääääänge sen. Det är inte rakt så ofta som Länsman drar iväg över gränsen -)))) Men, vad enkelt och bekvämt det har blive att göra pass. Allting fixas direkt från polisstationen. Jag blev lite avundsjuk på dom som skötte om där. Tusan, vad skoj det hade varit att få jobba där i receptionen. Skulle passa mig perfa!!!! Behöv ni nå folk, farbror Polis????

Sen gjorde jag nåt i stan som jag ALDRIG trodde skulle ske......Jag köpte kläder på Jula!! Huvvaligen, nå så mycket hemskt!!! Men, nu är jag rustad med rekordeliga fiskebrallor i alla fall. Och bara därför gatt jag rycka in två toppar på Bik Bok också, tänkte så det inte blir en vana att handla på Jula....


Sug å svälj! Trevlig helg!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar