tisdag 24 juni 2014

Jävla sömntutor!!

Hö, hö, hö!! Snacka om semester i sakta mak......Gick och la oss halv ett igår och sov tametusan till tio på förmiddan!! Helvett....minns knappt när jag sov så länge sist :-) Jag måste vara riktigt uttröttad??? Och vet ni vad? Jag känn mej precis lika trött nu också.

Midsommar i Hällvattnet:
 Midsommarförmiddag och jag å Oscar är på väg för att kolla krokarna.....
 Och JA!!! Det var 100% utdelning (kolla in vinterklädseln...)
 På upptäcktsfärd runt Hällvattnet
En fin gammal övergiven båt

Efter att ha druckit jättegott kaffe med tillhörande konjak däri i "Tattars vagna" utmanade vi barnen på ett parti kubb.....och dom vuxna vann. Tack vare Annicas träffsäkerhet :-))))
Jodåååå......Länsman var i farten med sina goda? drinkar.....Här har jag gjort en smarrig glass-shot! Sex cl rom, en liten skvätt jordgubbslikör för att få en fin färg på dyngan, och sist men inte minst toppa med en Spookis-glass! Mums för kropp och själ. Synd bara att man nästan frös ihjäl för att dricka den :-))))
Ute och spejar på Evert fina flotte. En sån här skulle man haft.....Men, med en bastu i mitten :-))
Midsommar-selfie!! Otvättat rufsigt hår och ingen sommarklänning så låååååångt ögat når :-))) Och den nya tatueringen mådde inte alls så bra av campinglivet.
Midsommarkvällen avslutades med grillat, goda drinkar och MASSOR av skratt!!! Och BÄSTA musiken däri "värstingsljudsvagnen Tattars". Trevligt!! Och visst ja! Vi drog ju iväg och kollade våra krokar också.....väldigt nödvändigt kl 03.00 på midsommarnatten :-)
 Kommentarer överflödigt.....vinteroverall var helt korrekt klädsel i "vinterkylan" :-)
 Herr Sundberg hälsar på i Tattars.....med motorsågen i högsta hugg!
Tre rekordeliga storfiskare ute på nattligt äventyr :-) Klåen vilka friluftsmänniskor vi har varit i helgen!

Nu ska jag försöka rulla nå NEGERBOLLAR. Jag har ju liksom en dotter som fyller SJU ÅR på lördag :-))

Tjing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar