torsdag 5 juni 2014

Check!!!

Nu checkas det sista av inför Husvagsn kick offen! Igår kväll hade "the crew" ett litet möte och ALLT är under kontroll....

* Husvagnsplatserna uppmärkta och redo att ta emot vagnar och husbilar

* Vinster, kassor, tipspromenad CHECK!

* Fika, kaffe å KÖRVEN ä på G...

* Fint väder är beställt!!

* Damlaget kommer att vinna ikväll med publikrekord!!!

* Hoppborgen kommer snart :-)

* Qling underhåller oss på Nationaldagen med ljuv musik 16.00!

Ja jamensan! ALLT verkar falla på plats :-)))))

Min egen checklista då??

Jo, jag hann vara med på förskoleklassens avslutning nere i Vika igår kväll.
Grillning, badning och kubbspel i strålande solsken! Jätteskoj! Men, varför var det bara barn som badade?? Själv hade jag ju en alldeles ny för dagen tatuering som gjorde att jag inte kunde bada.....synd, för jag var SÅ på ett SVALKANDE DOPP!!

Vi syns på CAMPINGEN ikväll....eller när ni nu kommer. För kommer gör ni ju :-)

Tjing!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar