torsdag 19 juni 2014

Barnavdelningen

Usch, vad synd att våra Skorpeds tjejer förlorade mot Modo.....Fast vårat lag har i alla fall SNYGGAST dressar, så det så!!! Och bästa PUBLIKSTÖDET: 150 (inte rekord) tappra åskådare på Bränna. Mycket bra :-)))
Jag lyckades välja en dålig bänkplats...fick ju se arsle på linjedomarn hele kvällen. Å se vad fint väder det ser ut att vara. Men, skenet bedrar: HELVETE vad kallt!!! Fågla dumhuvve man ä som inte tog på sig mera kläder :-) fast också smart, för då tändes ett liljeholmens om vilka sorts kläder jag ska packa till midsommarhelgen....Vört mina toppar och jeanskjolar får stanna hemma?

Igår när jag var i stan kom jag på att jag måste köpa nya stövlar. Mina gamla åkte i soptunnan här om veckan pga läckage....Men, vet ni, att nu för tiden finns det inte stövlar att köpa i en skoaffär. Var in på Gallerian å tänkte rycka åt mig första bästa par.....Icke!! Fulla affärn med high heels, fina sandaler, pumps å en massa andra bling bling skor. Vuxna använder alltså inte stövlar längre.
Men, då råka jag snegla bort mot barnavdelningen och fick syn på dessa "coola" skor. Ha, ha!!! Vilken skräckinjagande tjuvfiskare jag ska bli i dom här i helgen :-)))) Annica, få jag följa med dej i dom här stövlern???

Nu ska här PACKAS!

Puss/puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar