torsdag 29 maj 2014

Vilken match!!!

Men, jämarn vad SKORPEDS BRUDARNA kämpade under kvällens match på Bränna!! Bra jobbat alla tjejer. Det blev ingen vinst denna gång, än fast dom jobbade hårt in i det sista :-( Skorped fick i alla fall in första målet i matchen, men i slutändan blev tyvärr resultatet 1-4 med Modo som segrare....

NÄSTA GÅNG TAR VI ER!!!! 

Och fotbollsfebern fortsätter att vara glödhet i Skorped. Det dök upp ca 220 åskådare under kvällens match. Är så himla sköj att se Skörpeborna gå man ur huse för att se underhållande, spännande fotboll, umgås och fika ilag!! Barn, vuxna, ung som gammal....ALLA är där!!! Heja, heja, vad bra vi är :-))))))))

Men, fågeln vad jag frös på slutet. Att jag aldrig lär mig. Jag fryser ju alltid så varför tar jag inte på mig varmare kläder????

Ja, det ska jag fundera på nu....

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar