fredag 23 maj 2014

PREMIÄR...

Då var premiärdoppet för säsongen gjort!!! Ja, inte för mig då....för jag har ju en nygjord gaddning som INTE får badas ;-) Annars har jag vöre förste man att hoppa i.
 Nova badade länge och väl.....men sen var hon stelfrusen i säkert två timmar efteråt...
Igår var det flera barn som tog sig ett svalkande dopp i Vika. (fast dom syns inte här på bild i alla fall...) Grabbarna påstår att det var 20 grader varmt i vattnet. JAG TROR DOM LJUGER! 

Nu på morgonen har jag varit och sett på TALANG 2014 på Skorpeds skolan. Verkligen jättekul!!

Nova redo att uppträda, med låten busy doin nothing!

Den här låten tycker småbrudarna är jättebra! Dom hade tränat in ett eget dansnummer till denna låt :-)

Nova, Engla och Fanny som gick under artistnamnet "Frost" drog till och kom på en hedrande andra plats! Bra jobbat tjejer! Alla gjorde fina framträdanden och det syntes att barnen lagt ner mycket tid på att träna.

Nä, hörrni! Hä ut er i sola nu...

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar