lördag 3 maj 2014

Makaroner fulla fickan!!

He, he, he!! 

Nog måste jag ha haft väldans roligt igår kväll eftersom jag hittade "okocke makaronern fulle fickern" då jag sku klä på mej böxern i morse..... :-)))))

Jag och Lisa skulle liksom skoja till det lite med gamm-syrran igår natt.....genom att lägga makaroner under hennes toasits! Ett jättekul å vuxet skämt :-) Men, tyvärr va jag så yrsig då jag cyklade hem ifrån Mosjö att jag helt enkelt glömde bort att smyga in och rigga vårat skämt. Typiskt!! Därav makaronerna i fickorna idag...

I alla fall hade vi en jättetrevlig kväll igår som började med grillning här hemma och sen blev det altan-mys hos Rickard och Katrin och vips släntrade gänget iväg bort till Herr Sundberg på Faktorsvägen. Där hade vi det superkul med många skratt.... JA, det togs till och med ett å annat danssteg där på altanen på sen natten....
Snabbt som ögat hade Anders fixat värsta fetaste ljudet åt alla danssugna altanbesökare..

Och sist men inte minst fick Länsman för sig att dra iväg bort till Lisa och Robin. Jag hade hört ryktas om att det var ett tyngre LAMM-ÄTNINGS PARTY borta i Mosjö!!! Då fick jag passa på att ta några bugg-moves med min mor också. Vi är ungefär på samma nivå då det gäll buggkunskaperna. Och vad blev summan av detta nu då???

JO.... Kul igår = Ont i huvve idag.....Fågla slamsfasoner man ha för sig :-))

Nä, nu ska jag slänga mig på soffan och bara slöa!

Puss och kram :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar