torsdag 15 maj 2014

Jag drar till TURKIET!!

Hej hopp!

Nu äntligen har man fått tummen ur och bokat en resa till Turkiet!! Fy fasen, vad HÄRLIGT det ska bli med sol, bad, iskalla Efes och bara ha det lugnt och skönt i en vecka. Barnen tycker  att det ska bli superkul!! Att vi dessutom reser med kusinkompisarna och deras föräldrar gör ju det hela ännu roligare :-))) LÄNGTAR!!!
Det här blir fjärde gången jag reser till Turkiet. Fast nu ska vi åka till Side, dit har jag inte varit förut. Det resmålet ska passa bra om man är barnfamilj har jag fått för mig. Förr om åren var det ju inte direkt familjemys man var ute efter...
En dagstur med båt vill jag GÄRNA åka på. Det är trevligt! Också får man ju bli sjösjuk på köpet ;-)
Åh!!! Så härligt det ska bli!!

Bäst man börja leta efter nån snygg bikini nu då......TUR att det är länge innan vi drar iväg, så jag har gott om tid på mig :-))))


Nu mot kaffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar