fredag 30 maj 2014

Det var nära ögat...

Tjo å tjim!!! 

Det var nära ögat....Jag klarade mig undan med en hårsmån från att behöva gå ut å jobba extra! Skönt...fast här om dagen satt jag och beklaga mig på jobbet att mina komptimmar börjar ta slut....Så hade jag inte varit gräsänka å utan barnvakt så hade jag gärna gått ut lite extra :-))) Komptid är alltid BRA att ha.

Ja happ!! Vad bör en gräsänka hitta på då?? 

* Kanske köpa en cigarr å sitta på altan och puffa å må gött?

* Eller dricka upp en vindunk?

* Eller fara på cruising i Sollefteå....Sist jag var dit såg det ut så här:

 En Kangas i en PV!
 Mor och dotter drick kaffe!?
Syrran fick hjälpa en Mercaägare i nöd. Behövdes lite ström...

* Eller så ät jag helt enkelt en massa godis? Japp, så får det bli :-)


Bye, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar