måndag 12 maj 2014

Bildbevis :-)

God morning,

Här kommer bildbevisen på att jag faktiskt har varit på 40-års fest!!!
Länsman redo för partaj!!
 
Jörgen, Malin och gänget hade fixat en jättetrevlig fest med god mat, dryck och superb underhållning. Och en skojig frågeslinga som självklart handlade om 40-åringen. Jag kan knappast skryta med några höga poäng på frågorna....fast jag var inte sämst! Det fanns en som hade NOLL rätt :-) Å förresten, till och med hans egna föräldrar hade svårigheter med en del frågor.
Jörgen blev uppkallad på scenen och fick dra av en låt! Och det gick ju galant. 40-taggarn har rätta takterna.....det märktes även på buggen senare på kvällen :-)))
Värdinnan och flickorna gjorde ett strålande jobb!
 
Bästa på hela kvällen var när döttrarna äntrade scenen och sjöng en egenkomponerad låt till sin far. HELT SUVERÄNT!!! Modiga och duktiga flickor. Har jag kunnat med kameran lite bättre har jag försökt att spela in det hela.....men jag är ju värdelös på tekniken.
 
Smart som jag är skickade jag iväg Engla för att ta lite mingelbilder på gästerna: 
Jörgens syster var såklart med på kalaset!
Harne ä två stycken som vet hur man firar 40!! Vi är ju liksom lite äldre än Jörgen...
 Jodå! Jubilaren fångades på bild med. Vört dom här två snackar taktik inför tennissäsongen?
Kolla in konstverken!! Hemgjorda supergoda och SNYGGA tårtor. Hur lyckades Bagerskan få dom så höga och fina?
 Vips dök den här godingen fram på bordet! Bäversnaps....Jag tror det var Jörgens arbetsgivare som försökte förgifta sällskapet med denna flaska :-) Fast det var många karlar som gladeligen provade gormédrycken, så den kan inte ha varit så "nåk", trots bävergällsinnehållet??
 
Kvällen till ära hade arrangörerna ordnat ett liveband som stod för underhållningen. KUL!!
Wake up spelade gött som tusan och fick fart på alla gästerna :-)
Helsicke!! Trodde nästan att det var brorsan som äntrade scenen och började slå på trummorna.....Fast det var de ju såklart inte. Vi har nog inga såna talanger i släkten, men JÄKLAR vad lik min bror han var, trummisen :-)
 
Man har ju blivit en rätt så "SÄKER" 40-års firare vid det här laget, så i vanlig ordning var gänget kvar till SISTA MAN....Det hann bli morgon innan vi äntrade cyklarna och travade iväg hemåt. Å sakta gick det, för det skulle diskuteras POLITIK på högsta nivå.
 
Socialdemokraterna vs Moderaterna
 
Men, vem som vann debatten låter jag va osagt
 
Nu måste Lantislygdman dricka kaffe, tack för mig!
 
 
 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar