fredag 9 maj 2014

40 ÅRS FEST!!!

Men, tusan vad roligt att va bjuden på 40-års partaj i helgen!!! Festen är på Bygdegården med massor av gäster och band som spelar sen på kvällen....Kan ju inte bli annat än succé!!!

Det var förresten fyrtioårsfesten som lurade iväg mej till stan här om dagen. Jag kan inte gärna komma oklädd till kalaset....Vill ju ha nåt snyggt att ta på mig, och garderoben är tom som vanligt. Eller nu ljug jag.... Garderoben är INTE tom utan överfull med kläder som jag inte vill ha :-))) Så det var bara att dra iväg och försöka skaffa sig ytterligare några plagg. Fast det är inte de lättaste, är ju rakt omöjligt att hitta nå fint!! Men, jag köpte ett par nya svarta jeans i alla fall...
Och en ny skinnjacka igen...

Och en bikini till Nova. Fast den hjälper inte mig med klädseln till festen förstås!

 Ett par nya pilotbrillor. Kan va bra att ha nu när jag vill ha SOL OCH VÄRME!! 

Nej, jag får nog leta längst inne i min garderob....där brukar man alltid kunna göra nåt fynd :-) 

Syns å hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar