fredag 4 april 2014

Virusinfektion...???

Men, TUSAN!!! Vad less jag blir på denna datordynga!! Nu äre fullt med virus, trojaner, galopperande skit å helvett i datorn igen. Fattar ingenting..... ;-) Och jag som lydde Mr Webiörns råd och laddade hem det däringa programmet på stört efter förra virusattacken.

Jag måste va och surfa på de mest mystiska platser som får hem denna dynga hela tiiiin!! Får nog slå en signal till min bror igen då.....

Nu till nåt trevligare: LANTISLYGDMAN har gått på helg.....Ledig fre-sön!! Schysst!! Jag tror jag firar med en liten springtur så här på förmiddan :-)


Syns!

2 kommentarer:

  1. Men vad sjutton har jag ställt till med! 😞 Det var då inte alls meningen .... Hoppas det går att fixa. 😊😊

    SvaraRadera
  2. He, he....Nä tusan, du är oskyldig. Du var ju bara snäll som gav ett tips :-) jag har nog helt enkelt allmän otur bara. Mina datorer kraschar titt som tätt på grund av virus å skit. Fattar ingenting...

    SvaraRadera