söndag 27 april 2014

Nu har helvetet brutit ut...IGEN!

Balla på Brö!!

Räknar man tillbaka är det precis tre månader sedan Nova åkte på den värsta magsjukan ever! Då var hon så sjuk att jag trodde hon skulle behöva åka iväg te hospitalet....Nu är det dax igen....Natten mot Lördag slog djävulsksjukan till mot min stackars jänta! Jag verkligen hatar magsjuka!!!

Och så vida en person i det här huset har magsjuka så vet man med 100% säkerhet att det blir tre som drabbas. Å mycket riktigt, när jag klev upp nu på morgonen ligger Oscar nere på soffan med en hink bredvid sig. SUCK!!!! Då är det bara jag kvar då....Följer mönstret exakt som tidigare gånger... :-(

Känns ju sådär att gå iväg till jobbet. Psykiskt känns det redan som jag har magsjukan. Men, man kan inte gärna va hemma i förebyggande syfte och låta sina arbetskamrater jobba övertid....

Och jag kan väl knappast ta en rejäl wisky innan jag travar iväg till arbetet? Då blir man avskedad!
Fast jag dricker inte wisky, går det lika bra med Minttu???

Nä! Det får bli en hög med vitpepparkorn till kaffet, det gör nog susesn!

Ha det BÄST!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar