söndag 13 april 2014

Mot kyrkan..

Jajamen!! Nu blir det kyrkan för hela slanten....Söndagsskolan håller i gudstjänsten idag och då vill ju såklart morsan infinna sig :-))))

Nån som undrar över min och Oscars stadstur igår????? Nä häpp! Men, här får ni läsa om det ändå...

Gårdagens stadsbesök gick både bra och dåligt: Bra, för att Oscar fick barra bort lite hår. Men, dåligt för Länsman, jag hittade INTE några nya skor....och sen ryckte jag in två gööörsnygga kjolar utan att prova...Vilket betyder att jag måste tillbaka och byta bägge två. Att man aldrig lär sig??....jag har visst missbedömt mitt eget arsle!! Det är nog lite mindre än jag trodde ;-)
Å harne va det bästa med hela stadsturen! Att få fika på Café Oscar! Helsicke vad gött med en stor kaffe latte och en ännu större negerboll!!! 

Over and out,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar