tisdag 29 april 2014

Fifty shades of Grey!

Då jag liks är i farten och förkovrar mig i ämnet sexiga böcker (har nyss läst ut Swing) så fortsätter jag glatt med "Femtio nyanser av honom".

Erotisk roman beskrivs den här boken som, och är den första delen i E.L James trilogi som sålts i över 90 miljoner exemplar världen över. 

Va tusan!! Hur svårt kan det vara att skriva en bok?? Tror jag ska göra ett försök och sen bli STENRIK på intäkterna ;-) Kan berätta att jag redan har titeln klar på min "bestseller"! Men, den avslöjar jag såklart inte riktigt än...

I alla fall har jag plöjt ca hälften av den 500 sidor långa boken, och jo då... Den är rätt så intressant. "Tantsnusk" på högsta nivå ;-)))) Och jag är så nyfiken om den där Mr Grey kommer att stänga in flickstackarn Anastasia för evigt i sin sex-tortyr-kammare?? Han har ju haft 15 stycken brudar före den här donnan. Kanske ligger dom alla döda i nån hemlig källare under rikemanshuset?

Ja, jag fortsätter väl att läsa så får jag ett svar så småningom...

Puss, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar