onsdag 30 april 2014

Dra det sista halmstrået...

Nu jävlar gäller det!!! Att mota magsjukan vid grind. Snart skätter jag upp en redig sup eller två....

Och den GODA grillningen som jag har förberett tills ikväll den får åka tillbaka ner i frysen. Jag startar grillen på fredag istället. Då har väl matlusten hos samtliga infunnit sig igen :-) Hujedamej...jag liksom tappar matlusten bara jag hör talas om den där förbannade magsjukan!

Men, vad ska man fixa för käk istället nu då???? Sista April hör ju ihop med grillat.... hmmmm....en tacopaj kanske, det är enkelt å bra :-) Åsså en stor jävla wiskhy att skölja ner det hela med.

Nä, nu ska jag ner i matkällarn och inventera vilka goda spritsorter jag har att välja på!
I värsta fall får jag dra i mig detta rävgift. Det här vinet måste absolut döda varenda bacill som finns i kroppen..

SKÅL DÅ ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar