söndag 30 mars 2014

Vilket flyt jag har nu!

YES!

Idag har jag SEMESTER!!! Lade in om ledigt denna Söndag för ett tag sedan, å just för ingen anledning alls....Men, nu vips har Länsman sån röta att hon skaffat sig en tatueringstid idag. Yippie!!!!!! Nu jäklar ska här bli bläck under huden :-)))) Jag gav ju mej själv i  födelsedagspresent att jag skulle fixa några tatueringar, men det har liksom dragit ut på tiden lite....fast nu äntligen är det dax!
Så ikväll ser jag väl ut ungefär så här....
Eller så här???

Åh! Nu blir jag nästan nervös....det är ju massor av år sedan jag tatuerade mig sist. Aj, aj....tänk om det gör ont för stackars Lantislygdman.....fast om jag minns rätt så känns det knappt :-)

Det är en sån här jag tänkte göra

Nä, nu blev jag sugen på en körv. Syns å hörs.....OM jag inte dör av nålsticken förstås 

Tjing!


2 kommentarer:

  1. Hö, hö, hö!! Den ä så inplastad å fin just nu...men, den ä inte klar än. Är så djävulskt stor att det tar flera sittningar innan den är klar ;-)

    SvaraRadera