tisdag 11 mars 2014

Mera fika...

Morning :-) 

Vilken tur att Lisa, Robin och min mor kom förbi igår kväll :-) Då fick vi ju fika lite igen! En väldigt viktig sysselsättning om ni frågar mig. Godsaker finns det ALLTID plats för :-))))

Synd bara att kladdkakan var så kladdig att den mer liknade en hög med diarré än en kaka! Men, det slank ner en bit ändå...

Apropå bajs.....Tusan vad roligt det var att få gapfabba åt Oscars nya pruttkudde hela kvällen....Humor på hög nivå??? Ja, det var kul så länge det varade. Slutade med att hela pruttkudden sprängdes!!!

Nu måste jag ut och försöka starta stjärnbilen...Känns inte OK att jag måste ha haft huven öppen på sötnosen hela natten :-)


Tjingeling! 

2 kommentarer:

  1. Vad är det jag hör.... har ni redan trasat sönder pruttkudden??

    SvaraRadera
  2. Ha,ha! Jajamen....En riktig storbrakare och den sprängdes :-)))))

    SvaraRadera