onsdag 5 mars 2014

I brist på renar...

Hejsan svejsan!

Det är inte ofta man åkt till Solberg utan att se en endaste REN efter vägen....Vars ha dom tagit vägen??? I brist på renar att titta på under bilfärden till slalombacken fotade jag lite utav varje efter vägen istället:
En prima Eternitkåk i Åbosjö!
En arbetsplats mitt ute i urskogen. Säkert proppfull med snygga maskinförare...
Snart framme vid målet! Ja, så här ser det ut i Solberg en mulen förmiddag :-)

Jag har ett viktigt motto när det gäll slalomåkning: Kan man inte åka snyggt ska man i alla fall försöka ha så snygga kläder som möjligt :-)))) Sagt å gjort. Inför den här skidsäsongen passade jag på att inhandla lite nya kläder!
En kanonsnygg jacka och ett par superduper dyra svinsnygga googles ifrån GIRO. Jämarn vad jag ska åka gött i nya stassen....Ska man ramla ska man ramla snyggt, HÖ, HÖ, HÖ!! 

Have a nice day!
De ska jag ha i alla fall. SISTA jobbardagen för denna vecka!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar