lördag 8 mars 2014

Fasen va gött vi har det!!!

Jag har nog sagt det förut! Men, det tål att upprepas....Helvett!! Vad gött vi har det här i SKORPED!!! Igår kväll efter en superhård cirkelfysträning var det bara att fara hem och duscha och sen knalla iväg bort på STATION och köpa sig en supergod middag :-)
TACK Pär och Anki för att ni har denna otroliga service! (Måste uppdatera mitt bildförråd....denna bild måste vara gammal :-)

 Länsman redo för Persans! Kanske man skulle uppsöka en frisör snart???

Jag beställde "min vanliga" Hallomisallad Tycker den är kanon!! Åsså en kall öl till såklart...Eller förresten det blev inte bara en öl under kvällen.....JÄMARN!! Jag minns inte sist jag drack så mycket som tre drinkar på en kväll :-) Måste va väldigt läääänge sen! I alla fall slank det ner en gin och tonic, sen en red bull vodka ( typ aldrig druckit upp en hel sån i hela mitt liv...) å sist men inte minst en rejäl kapten Morgan och cola som som avslutning. Den mumsades upp i det egna hemmet. För såklart blev det inte till att gå och lägga sig efter puben, nej! Först en liten efterfest här på 35an....TREVLIGT! Men, jag är väldigt orolig över min kära syster. Vi ska ju ut och angla gädda idag. Måtte hon var pigg nu då :-))))))) Jag har ju för fågeln mörten redo i diskhon....

Känn på mig att det blir GÄDDA te middag idag!

Syns å hörs kära vänner!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar