lördag 1 mars 2014

De köper Skorpeds Prästgård!

Nu ni!

I dagens ÖA får man läsa att det är Tomas Byström med familj som ryckt in Prästgården. LYCKO ER!!! Så fint dom ska få det där. Å vi Skorpedsbor är helnöjda över att det flyttar hit en fyra barns familj. Dessutom är Tomas ursprungligen från byn så det passar perfekt!
Jodå...Jag är fortfarande pyttelite avundsjuk :-))

Sen i ett annat reportage i dagens ÖA står det om Polisen som vill uppmana allmänheten att LÅTA BLI att varna andra bilister vid ev poliskontroller efter vägarna.....Där kan jag som är expert i ämnet påstå att det är bäst att låta bli å blinka med helljuset....åtminstånde om man möter den civila polisbilen, som jag gjorde för några år sedan. Dom körde helt enkelt ikapp mig och gav mej en STOR FET JÄVLA UTSKÄLLNING!!! Helvete, vad elak "konstapeln" va. Synd på sån snyggen karl....I alla fall hotade han att bötfälla mig för blinkande ljus a 1 000 kr! (Dom får visst inte bötfälla för själva varningen :-) Men, i slutändan tinade han upp lite och lät mig å mercan bränna vidare. Pust!!! Är inte män i uniform ganska sexiga förresten????

Nä, slut på toktal för denna gång...

Sug å svälj! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar