fredag 7 mars 2014

Bjästa Backen

Igår släppte jag av resten av familjen i Bjästa Backen innan jag drog iväg mot staden....En hel dag för dom med slalom och en HEL dag för mig i Ö-vik.....Usch!! Va dyrt det vort :-) Å ändå köpte jag i princip inget till mig själv....eller förresten, en ny svindyr parfym ryckte jag in. Helsicke vad gott jag ska lukta nu då. 
HUGO BOSS IS THE SKIT!

Kom tillbaka till backen lämpligt för att se de sista åken. 
 Synd att vädret är så himla mesigt! Ro hit med lite sol NU!!!

Jo då! det finns husvagnscamping i Bjästa också. Gick runt och spanade lite, och några enstaka platser finns ledigt :-) Bara att slå till!
Och såklart slank det ner en bamsestor NEGERBOLL!

Ja happ, vad händer annars då?

Jo, Lantislygdman hade sån fågla tur att hon lyckades pricka in ledigt fre, lör, sön just nu när det är sportlov. SCHYSST! Så idag tror jag att det blir pulka och skoter åkning på schemat. 

Vi syns! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar