onsdag 12 mars 2014

Besviken...

Usch å fy! Det här känns inte bra....Jag tyck mercan har börjat missköta sig på sista tiden! Nu har jag levererat bilen till Hellströms bil och maskin igen....Skärpning behövs!! Annars hamnar sötnosen på kyrkogården snart?

Jag måste nog börja ägna mera tid på blocket och söka en schysst bil istället för att porrsurfa hela tiden ;-)

Hittade några lämpliga Mercedesbilar som jag skulle kunna tänka mig, och det räcker inte med en bil...NEJ!! Jag ska ha en i tjänsten, å en för å finåk...och en fiskebil:
En sån här blir ju perfekt att åka runt å hemtjänsta i....
Och den här snyggingen tar jag då jag ska in till stan!
Sist men inte minst?=När jag ska ut och fiska blir det denna nätta pjäs!
Dream on!! Med min börs, så blir det väl en sån här 220D.....Driftsäker så in i bomben!

Visst ja! Det är ju lottodragning idag igen. HA, HA, HA!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar