måndag 31 mars 2014

Bajskorv!!

Men, tusan a!!! Stopp i köksavloppet.....INTE KUL!! Förbånkat.....å diskmaskinen som är ens bästa vän i alla lägen....Känns ju sådär att behöva gå in i badrummet och diska för hand i tvättfatet. Måste genast leta åt nå engångsprylar ;-))))

Nä, nu talar vi om nåt roligare istället = tatueringen! Jo, jag överlevde första sittningen igår. Från ett till fem var jag på plats å det gick bara fint de...känns inte alls så värst mycket. Fast jag antar att överarmen är bland bästa ställena för att det inte ska göra så ont.....Att tatuera sig vid revbenen eller insidan överarmen känns nog desto mer???

Hmmmm, få se nu.....Vad ska jag lägga upp för bilder idag då.... ska det bli på det trilskande, stinkande AVLOPPET eller på min påbörjade grymma TATUERING:
Såklart på the tattoo!! Här är motivet uppritat och klart på armen :-)
Efter nån timme är det dax för en liten välförtjänt paus..... Harne bli great de!! Nu ska tatueringen läka ihop i en/två veckor sen blir det fortsättning. 

Men, guuuud så härligt att vara ledig idag. Jag ska ägna hele dan åt att sköta om armen....tvätta, smörja, tvätta osv. Kanske om andan faller på så stryker jag en gardin eller två....eller staplar ett vedträd, jag få se.....Fast mest ska jag nog dricka kaffe å glises på armen så mycket som möjligt!!!! 

SKÅL DÅ BÖNDER :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar