tisdag 4 mars 2014

Alltid lika trevligt i SOLBERG!

Åh! Vad jag gillar Solberg! Det är så himla mysigt där. Sen var man ju där rätt ofta då man va yngre. Det känns som att va på hemmaplan. Enda som fattas är min mormor och morfar som kom varje dag och satt längst ner i backen för att titta på när vi åkte....å med kaffetermosen i högsta hugg såklart.  DET VAR TIDER DE :-)

Blir rakt sugen på dra iväg husvagnen dit. Men, det såg rätt så fullt ut på "hyllorna" tyck jag...
 Länsman redo för en dag i backen
Det här var första slalomsvängen för denna vinter. Men, förhoppningsvis inte sista..
 Mulen dag, fast vad gör väl det? Inget regn eller snö på hela dagen, å det var ju bra!
 Min nya gråa mössa som jag ryckte in till reapris på Nelly.com. 
Det har hänt en hel del i backen sen den nya ägaren tagit över driften. B la har han investerat i värsta luftmadrassen där man ska träna upp snyggaste hoppen.
 Nya namn på nedfarterna...
 Oscar på toppen av backen
Toppstugan är flyttad och står numera direkt i backen. Kanon!!! Tänk att få sitta där och dra en bärs, en riktigt solig dag :-)))))
Ja, jag hoppade över hoppet....Tror INTE detta är tänkt för fullvuxna....

En superkul dag och STORT TACK till SSK som i år sponsrade liftkort till alla Skorpeds barn och ungdomar !!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar