tisdag 4 februari 2014

Vad i....?

Men, herregud!! Hur gick det här till....Hur kan jag vakna halv fem och känna mig pigg som en lärka??? Fattar ingenting :-)Schysst att sitta duschad å klar och dricka kaffe i godan ro innan man börja jobba...

Annat var det igår. Tror förbaske mig att Lördagens firande höll i sig på måndagen med....Men, jag lyckades då fara ut på en 8 kilometers motionsrunda i alla fall...och plöja igenom det HEMSKA tvättberg som samlats på från förra veckan då vi låg i magsjukan.
Glömde helt bort att visa upp bästa verktygslådan från festen!! Killen som bär på den här vet vad folket vill ha!! Godis är godast :-) :-) Jag roffade åt mig ganska många bitar ur den där lådan under kvällen. TACKAR! Om jag inte har fel bor ägaren till lådan i Sörflärke????

Skål då! Mera kaffe i muggen och sen ner i pannan och kasta in lite ved :-)


Ha det bäst!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar