fredag 28 februari 2014

Smittfeber...?


Nu klåen måste Linda Länsman ha drabbats av nån ovanlig, obotlig, dödlig sjukdom....

Nova har hostat och kraxat i natt och nu på morgonen hade hon ont i halsen, så gumman fick va hemma från skolan. Tog feber och den var det inget fel på 37.5...Värre var det med morsan i familjen....tog febern även på mig själv då jag liks va i farten = 39.2!! Hugaligen jag måste ju vara dödssjuk :-) Vört man måste vila från både löpbandet och cirkel-fys idag??

Eller kan det vara så att feberprovaren har samma fel som alkomätaren vi hade för några år sedan. Den gick ju verkligen INTE att lita på....Efter sill-lunch på midsommarafton i Junsele med tre snapsar och några starköl i magen blåste allihopa NOLL. Skumt? Behöver jag nämna att Alkomätaren åkte i soppåsen?? Kanske feberprovaren måste åka samma väg.....? Fast jag känner mig faktisk lite konstigt sjuk :-))

Tar lite mer kaffe så kvicknar jag nog till..

FREDAG!!!


2 kommentarer:

  1. Du får nog ladda in nå antivirus skydd på dig själv oxå! Krya på!

    SvaraRadera